شباب مصر
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

موقع لشباب الجامعات

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول
بحـث

نتائج البحث

Rechercher بحث متقدم

فرصة عمل عظيمة لشباب مصر

كاتب الموضوعرسالة
amr fathy

القوة :
فرصة عمل عظيمة لشباب مصر Left_bar_bleue0 / 1000 / 100فرصة عمل عظيمة لشباب مصر Right_bar_bleue

فرصة عمل عظيمة لشباب مصر Empty
مُساهمةموضوع: فرصة عمل عظيمة لشباب مصر   فرصة عمل عظيمة لشباب مصر I_icon_minitimeالخميس 02 يوليو 2009, 2:44 pm

السلام عليكم

أزيكم يا أحلي شباب فى مصر

جاي النهاردة اقولكم اقبلونى عضو معاكم فى منتداكم

ومش جاي وأيدى فاضية

لا

جاي وجايبلكم هدية قوية وكلنا بندور عليها

جايب فرصة عمل جامدة جدا ومطلوب ليها ناس من كل المحافظات

وطبعا انا قلت محافظتنا أولي بالخير

بنظام جديد – أسمه نظام العمل من المنزل- شركة برمجة اسمها I3SD محتاجة وعايزة ناس تشتغل معاها فى اماكنهم لتوزيع وتسويق عروض استخدام مجاني لبرامجها اللى هي بتخدم قطاع كبير جدا من الخدمات المنتشرة فى بلادنا وخصوصا إدارة المخازن والحسابات وعمليات البيع والشراء والمرتجع وعروضهم هايلة جدا زى العائد المادي اللى بيعرضوه على اللى عايز يشتغل معاهم

على العموم انا شخصيا لقيتها فرصة عظيمة وممكن كمان أي حد يشتغلها جنب شغله

ومش محتاجة أي شروط خاصة لا بالعكس بتقول انهم محتاجين طلبة او خرييجين وكله ممكن يقدر يوصل لأعلى دخل هما شرحين الموضوع دة بالتفاصيل على موقعهم وكمان شارحين ازاي ممكن تقدم عندهم

الحقوا بسرعة دلوقتى والباب مفتوح للتقديم وعلى فكرة اللى عايز يقبل معاهم لازم يبعتلهم على الميل بتاعهم كل اللى هما طالبينه بما فيهم استمارة التقديم اللى هما حاطينها على السايب بتاعهم.

معلش لو كن طولت عليكم انما عذرى انى متحمس قوى للفكرة دى ومن زمان وانا بدور على شغل يديني على قد ما أدي فيه وكمان احس فى النهاية انه بيدخلى عائد محترم وكمان مع ناس محترمين وفى مجال نضيف قوى

على العموم هما عاميلن الويب سايت بتاعهم بأسم شركتهم + دوت كوم

www.i3sd.com

وبالتوفيق للجميع بإذن الله

اللى هيرد على موضوعى هكون شاكر ليه واللى مش عايز يرد كفاية يدعي لى وربنا معاكم

ويا ريت يا جماعة كلنا نعرف كل اللى ممكن يكون محتاج فرصة زى دى علشان ربنا يكرمنا كلنا ويبارك لنا

فرصة عمل عظيمة لشباب مصر
صفحة 1 من اصل 1